En uke på Callisto Village…

Her er det vi har oppholdt oss en uke. Kypros. Ayia napa.

To av mine søstre og meg. Sammen med mange andre fra ulike land. 


En uke i året her er noe som føles viktig og riktig…
Dagene begynner tidlig for en natterangler som meg. Gon-gongen går klokken 08.30. Her er bare å komme seg opp og få mest mulig lys og sol i øynene.

 

Frokost til denne utsikten gir både god appetitt og må bare nytes….

Etter å ha vært innom leiligheten igjen og tatt med det vi trenger for strandliv, er det bare å gå noen få meter til stranden.

Her er det vi har oppholdt oss de fleste av timene i uken som har vært. I tillegg til å sole oss, bade, og kost oss i hverandres selskap , har vi  lest bøker på stranden. Hver dag…

Mine søstre er gode på å stå og lese. Her er en av de mens hun står i sjøen og leser

 

Jeg foretrekker å ligge på solsengen og lese, men jeg har brukt mye tid på å bare se og høre på bølgene som slår mot stranden, og å glo på skyene…

Det er noe av det som aller mest kan fylle meg med ro og fred….

Lunsjtid følger med når man tilbringer de fleste timene på stranden…

Senere på dagen er det tid for å gå ut og spise middag. Her er vi på vei…

 


 

 

 

 

Viser mer i morgen…
 

 

14 kommentarer
    1. Så deilig! Nå gleder jeg meg enda mer til min sydenuke som kommer om en liten måned. Morsomt med din søster som står og leser – sånn står min mann også når han liksom skal sole seg på ryggen. Trodde bare det var han som gjorde dette… Bra at han ikke er alene 🙂 Så fine dere var når det var tid for middag, tenker dere koste dere maks 🙂

    2. Herlig 🙂 Jeg gleder meg sånn for nå er det ikke så lenge til jeg drar til sydens varme også 🙂 Har allerede funnet frem bøkene( jeg står ikke og leser ) så hver gang jeg ser stabelen går det ilinger av glede gjennom meg 🙂 så heldig man er som kan reise 🙂

    3. margarites: Ja, dere kan glede dere, virkelig godt å få ladet batteriene litt….
      Så ikke andre enn søstrene mine som gjorde dette her, de fleste som står og soler seg poserer ,og ikke leser….:) Kanskje de kan lage en ny trend…

    4. Mariann: Flott at så mange drar sydover på denne tiden, gjør virkelig godt for kropp og sjel. Og det å ha tid og lyst til å lese…for jeg er ikke så flink til det når jeg er hjemme.
      Ja, så heldig man er som kan reise!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg