SOLSKINNSTUR!

Er ikke denne virkelig flott?

Flotteste i Bergen synes jeg….

Denne her , derimot ,er det delte meninger om….

 

Det var denne broen jeg ville prøve-gå her en dag det regnet så mye. Men den som venter på noe godt….

 I går var det solskinns dag i Bergen by, og da ser alt helt annerledes ut….

I alle fall i mitt hode…:)

Dette er broen som er ganske ny , og kalles for småpudden. Det er en gangbro over Damsgårdssundet , og den er som så mange andre ting i Bergen, mange meninger om …..:)

Den er i alle fall flittig i bruk.

Før jeg gikk på tur var jeg og hentet søster , som bor like ved småpudden.

Her inne bor hun. Jeg måtte inn og se hva hun hadde gjort for noe nytt, for hun driver i “malebransjen for tiden…..

Dette er utsikten fra terassen. Det var mange som padlet rundt  i sjøen en slik fin dag….

Her står vi på Småpudden . Jeg tar bilde av Puddefjordsbroen og verdens høyeste trehus på den ene siden 

og innover sundet motsatt vei.

Vi ville gå en tur rundt Store Lungegårdsvann og her er noen bilder på veien

 

Bare si det som det er . Byen tar seg virkelig bra ut i solskinn…:)

 

Her har jeg forvillet meg inn i et kunstverk….

Dette er det norske bidraget i Bergen international woodfestival som gikk av stabelen tidligere i år….

Tar med enda noen bilder av denne flotte skulpturen

Er det ikke sant….. Hva er livet uten lek og drømmer…..

 

 

Takk for fin prate-og solskinnstur  søster!     Søster, sol og sensommer i Bergen…..

 

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg