DE TRE SØSTRENE SUSE til seters og gjøre seg fet?

Vet ikke hvilke bær det er , men tror ikke de kan spises. Fine var de å se på , noe  fargerikt i alt regnet….

I dag er det dags å pakke noen saker og bare glede seg over at man får en unnskyldning å komme seg bort en liten uke….

Vi er tre søstre som skal møtes og dra til fjells. Vi tre treffes  noen dager i forkant for å ordne til en familie fest. Og for å skravle litt, lese litt, strikke litt og bare være søstre noen dager….Kvalitetstid det…

 Vi drar til min søsters families hytte. Stedet heter Tjørn og det er en del timer og kjøre herfra. Men jeg skal være sidemann og min søster som jeg reiser sammen med må kjøre hele veien. Så jeg bare gleder meg…..

Vi skal feire en søsters 50-års dag. Storflokken skal gjøre innrykk til helgen, og da kan det være greit at vi tre samles, planlegger litt og lager til mat og det som trengs….

Så kan jeg kanskje fortelle henne litt om elendigheten som skal møte henne i 50-årene også…..:)

Det kan jo hende vi får en og annen solstråle på oss, så jeg tar solbrillene med, sånn i tilfelle…

Men bikinien blir igjen hjemme. Blir det varmt så bader jeg naken i bekken…..:)

 

4 kommentarer
    1. Fint bilde, best å ikke smake på dem da…. :)) Så hyggelig med en slik tur og det er nok flott i fjellet nå :)) Kos dere med avslapping, turer og fest <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg