NOE FINT å kjøpe i Barcelona?

 

Jeg visste ikke at det fantes et hav av Desigual butikker i Barcelona, men det er det sikkert andre som vet….:)

Denne flotte kjøpte jeg IKKE. Synes den er fin men ikke noe jeg kan gå med….

Jeg har ikke vært så veldig betatt av Desigual, men jeg falt pladask for denne her:

Det blir årets veske kjøp for meg…tror jeg. En veske til å bli i godt humør av. Det er også med en lang , rød skulderrem som jeg nok kommer til å bruke.

Vi kjøpte noen klesplagg både min datter og jeg, alltid gøy å kjøpe noe nytt der man er på tur.

 

Dette var noen plagg min datter kjøpte. “Svensken ” er 26 år, selv om jeg synes hun her ser ut som 15  🙂
 

Tar med noen andre bilder jeg tok på tur i byen, fordi jeg synes de er fine…

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Da er du i gang på Desiugal -“kjøret” du også skjønner du 😉 Det begynner i det små..plutselig er man hekta 😀 hi-hi. Fin veske <3

    2. Så mye fint, jeg har ikke noe fra Desigual , men en venninne av meg har en del av det…stilige farger :)) Det øverste bildet var skikkelig fint …de andre også forresten..men du strålte så vakkert der :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg