REISEKLAR…..

Tidlig kveld i kveld, for i morgen er det grytidlig opp å komme seg avgårde….

Barcelona er en by jeg bare har hørt positive ting om, og sist jeg var der er så lenge, lenge siden…

Min datter ,- som er mitt reisefølge- var der for ikke så lenge siden, og er en god guide.

Så kommende uke blir det varmt, avslappende, mye gåing-for jeg har reist med min datter flere ganger før….:), mye å se- for det MÅ man på byferie, 

Og selvsagt så blir det Paella og Sangria…..:)

Vi har en del steder vi har tenkt oss, men tips gjerne om ting å se og gjøre, for jeg stikker vel innom…

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg