NOE Å SE FREM TIL….

Man skal jo leve i nuet…., og akkurat her og nå er nuet mitt ganske fint…

Svensken har kommet hjem, for vi skal ut å reise om noen dager….

Akkurat nå står hun på kjøkkenet og braser med noe mat. Mens min yngste sønn ligger her og sover, for å dra på nattevakt senere….

Mine vanlige voksen-dager bor jeg jo alene. Men forandring fryder av og til….

Jeg skal også , -som min sønn,- på jobb i natt. Siste natt på en stund.  Det ser jeg veldig frem til…

Min datter og jeg drar  til Barcelona om noen dager og blir borte en liten uke. Det er noe vi begge ser frem til med glede……

I høst har jeg to planlagte reiser. En reise går til Israel sammen med mor. Også noe å se frem til med spenning.

Og til alt overmål har jeg enda en reise. Den bestilte vi for noen dager siden.

Den årlige turen til Kypros i september, med to av mine søstre. 

Vi skal også i år bo på  det samme hotellet. Da vet vi hva vi får, og så er det gode senger der….:) For vi blir ikke yngre med årene…..

Om man både kan leve i nuet og ha det fint, pluss å ha noe å se frem til. Ja , da er livet slett ikke så verst, vel?…..

God natt til alle som skal sove i natt. Jeg skal være våken og drømme meg litt bort….

9 kommentarer
    1. Viktige saker, både å leve i nuet, men også å glede seg til ting 🙂 Og de fine turene da 🙂 Kjøpe deg noe fint i Barcelona, mange Desigual-butikker 😀 Hi-hi

    2. Deilig å ha noe å se fram til! Har nettopp bestilt både den ene og den andre turen her….. endel kortere enn deg – en tur med prinsessa til Allsang på grensen og Fredrikstad – en tur med min kjære til Gaustablikk ved foten av Gaustatoppen. Så blir det vel en vestlandstur etterhvert også, bare litt mer på sparket! God jobbenatt til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg