må´ru så maarud…

De fleste har helt sikkert fått med seg denne reklamen på tv?

Jeg synes den er veldig morsom…

Jeg ler ikke av disse to her, eller av de andre som er med i reklamen….selv om det er ganske morsomt…?

Men jeg skrattler av innslaget på reklamefilmen med mannen som sirlig har bygget opp et korthus med kortstokken sin . Damen hans står og føner håret, og kan IKKE motstå å sette hårføneren direkte på korthuset……:)

må`ru så maarud….:)

 

Mulig jeg har en skrue løs, men morsomt er det…, og jeg kan ikke hjelpe for at jeg ler….Men det er sunt å le….

Forresten så liker jeg ikke den chipsen. Jeg vil ha sørlands chips i stedet….

Denne: 
Den er veeeeeldig god!!!!

Ler dere av teite, morsomme , dumme reklamer?

11 kommentarer
    1. Hihihi, vet du… Jeg kunne godt ha funnet på å blåse ned det korthuset, knis! For meg er det Pringels med sour cream and onion eller med dill, som får smaksløkene til å sitre i munnen min :o)) Reklamen er forresten veldig morsom 😄

    2. Ha ha ja det er mange reklamer som er morsomme ( men om mannen min styrer fjernkontrollen så svitsjer han mellom hundre kanaler…nesten, når reklamen kommer. Han hater den, jeg synes den kan være artig, og spesielt han her lilla svensken som “klusser til” om du er sulten 🙂 Min favorittchips varierer, men Sørlandschips og Kims salt og pepper er bra 🙂 Men spiser andre også 🙂

    3. margarites: Rart hvor forskjellig nan reagerer på reklamer…:) Jeg er også dessverre litt for glad i chips. Får bli det neste jeg må ta en frimåned fra kanskje…:)

    4. Av og til….men noen er BARE dumme. Jeg foretrekker også Sørlandschipsen. Den kan jeg sjelden ha i hus, for jeg stapper i meg en hel pose på en kveld hvis jeg er i det rette humøret! 😉

    5. Jeg ler som regel av litt visuell humor hvertfall, eller “rare” situasjoner, da kan jeg le høyt og hjertelig 😀 Ellers trekker jeg mye på smilebåndet 😀

    6. Denne reklamen liker jeg absolutt, enn dama som går bortover bassengkanten og han som befriende ruller vogna gjennom butikken. Jeg både ler av reklamer og jeg syns noen er helt på tryne. Vurderte faktisk om jeg skulle opprette en blogg der jeg kritiserte reklamer…..men det ville bli for mye jobb fant jeg ut…ha, ha

    7. Nei, har ikke smakt vaffelchipsen, og hvis den er så god som det virker ut fra ditt konsum….så vet jeg ikke om jeg tar sjansen heller! 😛 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg