SÅ DU APENE?

Disse er flere år siden jeg har hilst på, men i helgen som var ville mitt barnebarn heldigvis ta meg med hit en tur.

Mammaen  og den lille gikk en tur rundt i byen, mens vi to tråkket rundt her en stund, og fikk med oss det meste, trodde jeg….

Etter å ha fått med oss det som skjedde utendørs, her fra sjøløve show, gikk vi inn og tok oss en runde.

Jeg kunne nok ha studert alt dette fine nøye, men jeg var livredd å slippe fire-åringen av syne. Selv om han er veldig grei å ha med seg , så skal han i alle fall ikke forsvinne fra min synskrets når jeg er alene med han…..

Skumle dyr var her også

Ikke mye redsel å spore her, bare ren nysgjerrighet….

Her har de samlet noen skapninger som har levd en gang, og de var utrolig vakre…

 

Jeg likte best å se på pingvinene, og heldigvis kunne småen stå rolig og se på de han også…en stund

Da vi var “ferdigsett”, og han hadde fått slush, gikk vi for å treffe mammaen og lillebror igjen. 

“Så dere på apene”, sa hun. 

“Aper? Er det det også der inne”

Det får bli til en annen gang…..:) En koselig tur på akvariet i alle fall.

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg