477 M.O.H

I dag hadde jeg planer om å gjøre litt av hvert på hjemmebane, både inne og ute. Vekkerklokken var på, og dagen begynte passelig tidlig for en natterangler. Jeg får en sms fra søster om vi skal gå på Løvstakken ,og etter litt frem og tilbake takker jeg ja til tur. Det er ikke så ofte det klaffer så fint som i dag med at vi begge hadde tid  og det var nydelig turvær. Jeg var litt i tvil om jeg greide gå helt opp , men jeg var lovet skravletur, og da går det bra…..:)

På vei opp. Søster skuer utover byfjorden. Løvstakken er et av de syv fjell rundt Bergen og ligger 477 m.o.h. 

Jeg hadde ikke gått denne ruten opp før, fra Melkeplassen, men etter i dag så vet jeg at denne er best…

Her er vi kommet til topps, og jeg var passelig imponert over meg selv. Ikke vondt hverken her eller der, i alle fall ikke før i morgen….:)

Vi traff på ganske mange i dag, selv på en tirsdag formiddag. Det er deilig å se folk komme seg ut og til topps. Virkelig få bruke både kropp og sinn. Det var det i alle fall vi to gjorde i dag.

 

 

Tusen takk for et flott påfunn og fin tur i dag søster!

 

 

 

14 kommentarer
    1. Fint å få bevega seg litt i flott natur, og koselig med noen å gå og skravle med :)) Ser flott ut med utsikten der..og fine jenter på tur også :)) Jeg har vært med mamma på sykehuset i fire timer i dag jeg..så i morgen får jeg prøve å få vært litt ute i sola :)) Fin kveld videre til deg <3

    2. annebe: Ja, var deilig å få vært ute og brukt seg litt…. Uff, ja sykehuset er ikke noe kjekk plass å tilbringe en fin dag på. Men jeg forstår at det var nødvendig da….Håper du også får en fin kveld

    3. Så deilig å få seg en tur på et av byfjellene. Og i flott vær, det er ikke hver dag. Lenge siden jeg har vært på disse fjellene, opp skal jeg alltid komme meg, men knærne liker ikke lange bratte nedoverbakker. Men det er egentlig bare å begynne å trene dem til slike turer 🙂

    4. karidansen: Takk! Har vært flink å strekke ut etter turen i dag, for til vanlig har jeg gangsperr flere dager etter en slik tur…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg