MAI – måned med mange feiringer

Dette var utsikten da vi nøt et festmåltid for noen dager siden. Konfirmasjonsfeiring nr. 2 i familien. 

Her har jeg bodd et år for lenge siden og gått på internatskole. Er en nydelig plass i Norheimsund.

Mai må være den måneden man pynter seg aller mest i? 

Og spiser svært mye av slikt?

Det var for hele storfamilien nok en flott konfirmasjonsdag, der man også denne gangen fikk snakke med de man ikke traff så ofte….

Jeg får nesten litt gåsehud når jeg tenker hvor fort tiden har gått, siden nevøen min vi feiret denne dagen, ble født. 

Jeg kan huske vi kom hjem fra Spania etter å ha bodd der tre måneder.  vi dro rett til klinikken og hilste på den siste nye…..og nå er han blitt en nesten voksen mann , som til og med holdt en fin tale til alle sine gjester….

Jeg må ha med et nydelig bilde som hang på veggen der

 

Og et bilde av meg selv i bunad. En bunad som jeg synes er veldig fin, men tenker er siste gang jeg går med, fordi det er noe “herk” å få på seg, og jeg liker ikke gå med den….. Vil heller ha på meg en komfortabel kjole…..:)
 

 

9 kommentarer

Siste innlegg