ENKLE nattevaktsmiddager

Det skal gå litt fort i svingene med matlaging når man sover bort halve dagen….

Her er to nattevaktsmiddager denne uken. Og jeg laget dobbel porsjon så hadde til  fire dager. 

Risen her er akkurat så gul som på bildet. Jeg fikk noe god gurkemeie hos en indisk arbeidskollega, og da blir risen så fin på farge pluss at gurkemeie er sunt, (selv om jeg i farten ikke husker for hva….:)

Ellers inneholder woken aromasopp, løk, paprika, spinat, soltørkede tomater og erter.  Jeg har også tofu i .

Denne tofuen kunne jeg spise når jeg blandet den i wok e.l. Den er jo et godt supplement hva angår proteiner for oss som spiser vegetar. Inneholder mye proteiner.

Dette er den andre sorten middag denne uken. Glutenfri pasta, pesto, soltørkede tomater, erter. Blir godt når man steker grønnsakene med litt av oljen i soltørkede tomater.Tofu hadde jeg oppi denne også.

Lett å lage, og godt å spise selv om man ikke jobber natt…..:)

 

20 kommentarer

Siste innlegg