SILKEPUTE, silkepute…

Dette fikk jeg i posten nå nylig. Silkeputetrekk.  Nydelig farge, midnattsblå. 

Det startet med at jeg fikk et eksemplar i julegave hos en søster. Jeg er henne evig takknemlig. 

Silkeputetrekk  i 100 % silke er vel verdt å prøve ut. Fantastisk deilig å ligge på. 

Jeg tror jeg kan si at jeg ikke vil ha noe annet putetrekk i min seng, noen gang.

 

“Det er vitenskapelig bevist at silke hindrer aldring.

Silke inneholder 18 essensielle aminosyrer. Studier har vist at aminosyrer kan motvirke effekten av aldring,

Spesielt huden i ansiktet. Og den bidrar til  å virke beroligende på nervesystemet.”

Vel, vel, den hindrer i alle fall soverynker…, og er nydelig å ligge på. Det kan jeg skrive under på.

” I motsetning til bomull, vil silke ikke absorbere naturlig fuktighet fra ansiktet og håret, eller nattkremer mens du sover.”

Så dette var bare en liten anbefaling. Verdt hver krone…..

Noen flere som har prøvd det ut?

16 kommentarer

Siste innlegg