28.02.2016

I dag var jeg glad da pus vekket meg, selv om det var mellom noen nattevakter, men den synes sikkert at jeg trengte få litt sollys på meg. For det er virkelig synd å sove bort en soldag. 

Klokken var allerede halv 3 , og jeg tok meg en kopp kaffe, fikk på meg utetøy og labbet oppover til utkikksplassen min.(på bildet).

Her satte jeg meg ned en stund, og kjente solen varme i fjeset.  Jeg fant en sti som var fin å gå på.  jeg trenger ikke gå noen langtur for å være lykkelig sånn midt i mellom nattevakter, så en god halvtime gjorde godt for kropp og sjel….

Jeg åpner “snapper” fra mine barn og andre i familien som befinner seg både på skitur,  fisketur og fjelltur og gleder meg over at de benytter finværet. Solen varmer faktisk nå ,og vel hjemme må jeg kikke ut på blomsterkassene jeg har gjemt under en masse dekke. Da jeg “kler” av de, ser jeg at det sannelig har begynt å spire. Jeg børster av litt snø og setter de i solen. 

 

Enda skinner solen så sterkt inn her at jeg har måtte slå av varmepumpen. Det går virkelig mot “min” årstid. Og enda er det bare nestsistedagen i februar…

Fin nestsistedag i februar til alle.

12 kommentarer

Siste innlegg