GULT er kult og en flaske med vin

 

Som sagt så er jeg “hektet” på smoothies, og det er jo ikke det verste man kan være hektet på….

Før trening i dag var det denne som måtte inntas. 

(P.S. Jeg lover å kjøpe meg et smoothiekrus til neste “visning” :))

Coop har disse gode GULE smoothiesblandingene . 

Når jeg blander med banan, vailjeyoughurt, annanasjuice så varer dette måltidet til langt på dag….

Jeg spiser jo mest sene kvelden og om natten, tidlig på dag har jeg vanskelig for å få noe ned, så derfor er smoothie perfekt for meg..

Flere bloggere har forskjellige smoothiesoppskrifter, så gi meg gjerne enda flere, bare ikke grønne…..

Så var det vinen!

Jeg kjøpte denne flasken fordi vinhone.blogg.no  anbefalte den. og den var god! Er jo en italiener da, og jeg har enda tilgode å smake dårlig italiensk rødvin…

 

Men nå er det ny uke og trening og smoothies som gjelder….:)

God uke til dere alle!
 

7 kommentarer

Siste innlegg