ER DU EN mindful eggekoker?


Dette er visst en slags eggekoker til microbøgeovn. Kanskje det hadde vært noe for meg…

Jeg spiser en del egg. Kokt egg skal kokes i 3,5 min, da er de helt perfekt…

Det er bare om å gjøre å ikke gjøre noe annet akkurat de minuttene det tar…

Hvor vanskelig kan det egentlig være….:)

En morgen jeg har gjort mye forskjellig og skal koke meg et egg, hiver jeg på pannen, vannet koker, jeg ser på klokken. Jeg skal stå akkurat her ved kjøkkendisken og vente mindful på at 3,5 min skal gå….

Jeg kan jo bare ….Nei, jeg skal greie å vente, det er jo ingenting jeg skal rekke….

Så var 3,5 min i mindful venting over. Jeg skal spise egg. Tømmer av vannet. MEN

Hvor i huleste er egget?

Det hadde jeg glemt å ta opp i pannen…

Sånn kan det gå….:)

10 kommentarer

Siste innlegg