EN FIN JUL TIL DERE ALLE……..og en søt liten gave

 

Ønsker alle en RIKTIG GOD JUL . 

Håper at alle kan finne glede , både denne lillejulaften, i morgen på selveste Julaften,  og de andre kommende  juledagene…..

Jeg håper at alle kan feire slik de ønsker feire julen…., eller i alle fall i nærheten av slik man ønsker….

Det er alltid hensyn å ta, det vil jeg tro det er for alle…..Mange “kabaler” som skal gå opp…

Ønsker i alle fall at alle kan finne glede, ro og fred. Om man er sammen med mange , noen få, eller alene…..

Det er så mange ulike måter å feire jul på…..

For min del er stikkordet familie. Vi er mange, og prøver å møtes flest mulig. Litt logistikk må til, men det er slik det må være…

I går feiret vi mor sin 73-års dag. Både folk og dyr var innom henne, og det var en herlig røre…..baby-skrik og ville valpefakter, og innimellom fikk vi snakket med de fleste  og spist mye godt.

Tro om hun ønsket seg et annet sted, for det var ganske så hektisk….:)

I dag har jeg bestemt meg for å ikke gå ut før jeg skal på jobb i natt. Så blir det en spennende dag i morgen. Kommer vi oss dit vi skal?, for det har meldt uvær forstås….

 

I går fikk jeg en overraskelse i posten. Fra jule konkurransen til frodith . En myk og fin lue, som var god å ha på hodet, og som jeg tenker bruke om det blir så kaldt at jeg fryser på ørene….

Takker hjertelig!  Jeg lar min datter være modell og vise den frem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Hun kledde den godt da 🙂 Den er myk og god, og den formen jeg har laget synes jeg er grei, for den sitter godt, men er ikke klaustrofobisk 🙂 VI feirer med litt storfamilie på julaften, min bror og hans familie, og søster og hennes. og mamma. Men resten av jula er vi mest hjemme og slapper av og koser oss der 🙂

    2. frodith: Ja, sant…:)
      Høres ut som dere får det koselig….Vi blir hjemme hos mor, tre av mine barn og jeg. Sammen med en tante og onkel, akkurat slik som i barndommen…:)

    3. God jul!
      Hm, tror ikke noe på at dette er din datter, du har bare blitt litt yngre 😉 Så like dere er! Sikkert lei av å høre det, men jeg blir virkelig slått av likheten deres. Wow.
      Så moro at du vant. Gratulerer så masse <3

    4. Ramona2010: Så koselig å høre at vi ligner…:)
      Og , takk, var moro å vinne…
      Sov godt i natt, og igjen, ha en god dag i morgen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg