VÆR SNILLE med hverandre…

Så lite vi vet om morgendagen…..

Og det i seg selv , synes jeg er godt….

Jeg vil ikke vite hva morgendagen bringer, i alle fall ikke av bekymringer eller vonde ting som skjer…, hver dag får ha nok med sitt….

Å planlegge morgendagen og fremtiden , det er vi ganske gode på, spesielt vi kvinner kanskje….?

Noen får planlegge mer enn de ønsker….., de som vet de har bare begrenset tid igjen…

 

Vi har igjen fått melding om dødsfall på jobb. En ung dame med mann og barn som har gått bort etter kort tids sykdom.

Kreft tar fremdeles så altfor mange liv, og rammer så vilkårlig. Det kjennes alltid så urettferdig når unge mennesker dør.

Det er ikke så lenge siden sist, at vi fikk en hilsen fra pårørende til en annen nattevakt som døde.

Vær snille med hverandre“, sa han. Og det er det minste vi kan gjøre , være snille med hverandre….

 

12 kommentarer
    1. Ja, så sant! Det er mange tanker i hodet mitt om dagen, og jeg kjenner på en del sinne over at jeg har latt meg utnytte mange gange i livet…..men det tjener jo ikke til noe! Og det går bare ut over meg sjøl, hvis jeg hefter meg med det!! Heldigvis er ikke dette personer som står meg nær i dag! En bør aldri gjøre seg til uvenn med noen eller forlate hverandre med sinte ord, for en har aldri noen garantier. Hvis et dødsfall skjer brått, så får man ikke en gang anledning til å ta farvel……

    2. Ja, viktig å være snill med hverandre <3 Og man vet ikke hvor lenge man har folk, så viktig å kose seg med hverandre, og være snill med hverandre mens vi ER her 🙂

    3. karidansen: Nei, det tjener jo ikke til noe, å gå rundt og kjenne seg sint… Men dette gjelder for meg spesielt mennesker som man må ha en el. annen relasjon til. Jeg tenker spesielt på hvor viktig det er å skvære opp og ikke ha noe usagt med noen som en egentlig ikke har noen grunn til å gjøre seg til uvenn med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg