STRIKKETID…


Jeg har allerede strikket noen julegaver, og hadde nå lyst å strikke noe til meg selv…. Dette garnet Alpaca silk , kjøpte jeg hos Norwegian spirit as, i Bergen finnes denne butikken inne på jernbanestasjonen. 

Dette nydelige garnet var på tilbud, jeg fikk 8 nøster til 145 kr. Og om det blir som jeg tenker skal det bli en poncho -til meg selv fra meg selv.

Nå er ikke jeg en slik racer til å strikke som denne damen HER men  jeg skal nok få litt tid å strikke i løpet av 30 timers jobbing i helgen….,håper jeg.

Godt å ha noe på hendene når nettene blir lange…

13 kommentarer
    1. Å, det garnet er bare så deilig! Jeg har tafset masse på det. MEN jeg endte med Melody da jeg bestemte meg. Litt fordi jeg bare MÅTTE ha en oversize genser. Så nå ligger den å venter, egostrikk 😛
      Håper det blir noen gode netter. Og strikking er veldig greit på vakter, de blir ofte litt lange ja. Synes spesielt fra 0330 og utover var lange. Til kl 6. Etter det gikk det fort for da våknet jo beboerne opp 😉 Men i helgene sov de gjerne litt ekstra og jammen ennå lengre vakter 😀 Så satser på at du får noe fint ut av dette. Hvem pinne str? Og singel eller dobbel tråd?

    2. Ramona2010: Man må ha litt egostrikk av og til, i allefall siden jeg hadde så lyst å strikke en poncho i stedet for å kjøpe.
      Pinne str. nr.6 med dobbel tråd, men jeg fikk ikke begynt på den i natt…:)

    3. DA må du ha strikket dobbelt i natt da? Eller la meg se, du har jo nettopp forlenget arbeidet ditt. Ikke noe er så godt som å vente på noe man virkelig har lyst til. Smart du 😉 Egostrikken min lå også noen dager, dvs nesten to uker før jeg fikk starta, men det var like mye glede å se på den som å starte på den 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg