TREDAGERS oppladning…


Etter siste nattevakt strøk jeg meg galant av ekstravaktlisten noen dager, og unte meg noen dager fri. Jeg måtte ha litt dagslys og gjøre noe annet. Det er rene oppvåkningen å være våken på dagen, få litt frisk luft, til og med sol, og alt annet som hører med ……

Jeg begynte jo så greit med innendørs svømming, og alt man fikk med på kjøpet. Dagen etter gikk jeg en liten tur , og ble atter engang bevisst hvor kort dagene er blitt….

Jeg gikk ned til vannet her for å se etter sothønene til Frodith, men her var i hvert fall ingen av den sorten her…..


Senere på dagen fikk jeg/måtte jeg:) passe den minste som fremdeles er under 2 mnd. Da ville mammaen ha alenetid, og det forstår jeg så godt…Det er luksus for småbarns mødre å få noen timer for seg selv. Det kan jeg enda huske…. Hun dro og badet hun også, og ville gjøre det oftere. Så da blir det mormor-bære-tid , en gang i uken kanskje.For han må fortsatt bæres rundt….

I går var det raspeballemiddag her. Vi var 10 stk. med stort og smått, og jeg synes det er godt å kunne ha mulighet til å samle sammen litt familie midt i uken. Noen har vel fått med seg at jeg fremdeles spiste raspeballer kl. 03 i natt…:)

Nå sitter jeg her og hadde egentlig tenkt meg på trening, men jeg er enda overstadig mett og har ikke spist frokost enda. Så tenker jeg heller tar en liten spasertur og dropper hardtreningen…Så er det enda en gang tre netter jobb, men du verden så godt det gjorde med noen sammenhengende dager fri…

10 kommentarer
    1. Tror ikke jeg kunne jobba om natta …men sikkert en vanesak :)) Bra du fikk noen opplevelser i dagslys også :)) Fine bilder :)) Raspeballer er så godt…men jeg kaller det potetklubb da..skikkelig høstmat :))Lenge siden jeg har fått vært på svømming nå, litt dumt for det er en fin måte å “trene”på…men gikk meg en tur i går da :)) God helg :))

    2. annebe: God helg til deg! Er ikke så mye tempo om natten og ikke så mye belastning av kroppen. Men heldig er det jo ikke….Ja, svømming har jeg tenkt å fortsette med, en fin vinteraktivitet inne, og jeg tålte det…ingen vondter i nakke eller skuldre dagen etter…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg