T….. I DETTE VÆRET?

Jeg har fått en mystisk påminnelse. Fra treningssenteret mitt….De har visst ikke sett meg på noen uker….:)

I dag hadde jeg store planer om å ta meg en tur, fordi det har blitt for mye av gode saker og ting i det siste…Det er jo den årstiden det er lettest å spise for mye av søte og andre kaloririke saker, er jo snart Jul…. og lenge til neste bikinisommer….

 

Senest i går hadde jeg en finfin unnskyldning for å spise litt mye av slikt. Spesielt av den nyyyydelige kaken jeg  har oppskrift på her og min søster hadde bakt:

SE INNLEGG HER

Men da var jeg og feiret en søster , og da kan man spise kake med god samvittighet, synes jeg….

I allefall har jeg nå fått en påminnelse fra treningssenteret, og jeg hadde planer om å ta en tur i dag. Jeg har for øvrig akkurat stått opp og fått en kopp kaffe i meg, siden jeg jobbet i natt. Så det blir nok en stund til enda…

Men så er det et slikt vær der man helst ikke går ut i dag, virkelig ufyselig ufsevær….

Er du “flink” å følge påminnelser du får, fra treningssenteret, tannlegen eller andre ufselige ting man får påminnelser om?

20 kommentarer
    1. Ja, det er litt stusselig å feire bursdag – og så sier folk nei til kake. Da går det an å ta en liten bit, for det er ikke den ene biten som velter lasset! Nei, jeg er ikke flink til å følge påminnelser. Treningssenteret har jeg meldt meg ut av. I det siste har jeg slurvet med yogaøvelsene også – de jeg gjør hjemme i stua. Det har jo blitt en del “ufrivillig” trim i forbindelse med at jeg ikke har hatt bil. 🙂

    2. Hmmmm. … har blitt mye flinkere til å hoppe i det….. Før utsatte jeg alltid tannlegen et par ganger…. Nå tar jeg alltid den timen jeg får….. 🙂

    3. Håper du kom deg dit. Skjønner så godt hva du mener. Tror jeg er heldig som blir skikkelig dårlig av trening i sal. Det er ikke noe for kroppen min. Men utenfor døra mi står tre hester og skal ha sin trening. Dog, vi er vist i en vekst periode nå så da er det mer mental trening. men litt hver dag, ikke alltid ut av innhegningen, men beveres, ja vi trenger egentlig. Og det bæres 30 kg høy i døgnet fordelt på 5 gg så får ikke sitte så lenge i sofaen før jeg må flytte på meg kan du si 😉 Og ofte går jeg en liten tur med en bikkje av gangen i disse jakt dager. Det holder lenge med en som reagerer på skudd, spesielt når de ikke er enige. Den ene blir livredd, den andre må finne hvor det kom fra! Så egentlig er det nok en del bevegelse ja, det blir bare veldig delt opp. Og er flink i matveien. Er ikke glad i kaker etc så det blir ikke så mye søtt. Men innrømmer at jeg har mine perioder der jeg aldri blir mett og da går det med litt da. Så langt fra feilfri 😛

    4. Når det gjelder tannlegen, så er jeg flink å følge opp. Men treningssenter….jeg meldte meg ut for et par år siden fordi jeg skulle bo i USA et år. Men nå er det ca 1,5 år siden jeg kom tilbake…og så har jeg bare “glemt” å melde meg inn igjen. Og så synes jeg det ble litt dyrt for noe jeg ikke var så veldig flink å bruke. Skal liksom være så flink å gå tur tenker jeg. Men det er tanker som kommer når det er tørt og lyst ute….når det er mørkt og vått og det blåser fra alle kanter, da er ikke tanken helt den samme. Og frisk luft får jeg mye av på jobb for der er vi ute uansett vær, bare kler på meg fult regnutstyr inkl regnvotter. Som du sikkert skjønner jobber jeg i barnehage. I kveld er en innekveld, håper du nyter den – med eller uten kake 🙂

    5. Ramona2010: Jeg kom meg på trening…og høres nå virkelig ut som du får nok trim ja, uten å dra på treningssenter. Og det er nok god trim også, slik du holder på

    6. margarites: Ja, da får du nå brukt kroppen mye , med jobb i barnehage. Det tror jeg ikke jeg hadde greid. Men kjenner jeg trenger å trene litt styrke og føler meg bra når jeg går med jevne mellomrom. Så det er helt ok at de minner meg på innimellom når jeg blir for sløv…:)

    7. Påminnelse fra treningssenteret? Ikke dumt da, det fungerer tydeligvis hehe. Hadde nok blitt litt fornärmet först men men. Hva vet de om man har lagt treningen utendörs en periode;-)

    8. He he he – ikke noe treningssenter som gidder å bry seg om meg mer, fullt forståelig. Og jammen er jeg glad for det – for slikt hadde jeg blitt ordentlig stresset av. Det er nemlig veeeeldig mye dårlig vær her også, som innbyr til å velge sofakroken 😉 Men jeg går ut fra at du har vært på trening da?! Eller??? 😉

    9. traust: Ha, ha. sov godt du og, og drøm nokke kjekt… Blir en sovepille på meg, for jeg har mye å gjøre i morgen og må opp kl. 10, som er midt på natten for meg….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg