JEG ER HELDIG…..

Takk til evaswindow for fin oppfordring. Det er ikke så lenge siden jeg brukte ordet heldig her i et innlegg. Det handlet om min siste store heldige opplevelse, når jeg fikk svar på mammografiundersøkelsen min og jeg ikke hadde brystkreft. Da følte jeg meg heldig da…

Heldig er jeg først og fremst fordi jeg er født i dette fantastiske landet, med alt det heldige som følger med det. Alt fra trygghet, tilhørighet, 4 årstider, frisk luft, alle muligheter jeg har for å ha et godt liv….

Jeg er heldig fordi jeg er født inn i en stor familie , der vi er glade i hverandre , bryr oss om hverandre , støtter- og hjelper hverandre…..

Jeg er heldig fordi jeg har fått fire barn som har blitt voksne, og lever sine egne liv på en måte som mor er stolt over…

Jeg er heldig , fordi jeg opplever gleden med å ha fått to barnebarn….

Jeg er heldig som har god helse, har en jobb jeg trives med- der jeg kan være noe for andre…som trenger meg…

Jeg er heldig som har et hjem som er mitt eget,….der jeg kan sitte oppe til sent på natten….. legge meg når jeg vil og stå opp når jeg vil-finnes mye frihet i det…:)

Jeg er heldig fordi jeg har gleden av å få bli en del av bloggmiljøet, med alle dere flotte bloggere som finnes her inne…

Jeg er heldig som har evnen til å glede meg over både store og små begivenheter i livet ……..og det er en fin ting å kunne skrive det ned og samtidig kjenne på den gode følelsen av å være heldig….

16 kommentarer

Siste innlegg