JEG BEGYNTE OKTOBER…

….Med å fylle år. I går. Det står på trykk allerede her inne…. Dager midt imellom store tall forbigåes i stillhet, og for meg var det også midt i mellom to nattevakter. Men å gå en tur med en søster hadde jeg heldigvis tid til, så jeg pakket med meg litt eplekake, andre søte saker og så møttes vi i skogen, nærmere bestemt Canada skogen. Der det er fint turterreng.


Vi gikk oss en rundtur, og fant oss et sted å sitte ned en stund, selv om det begynte å yre litt. 


Både frisk luft, det å bruke beina og ikke mint sosial kontakt kjennes viktig. Kanskje det er det jeg skal bli flinkere til i mitt nye år? Det kan bli mange timer alene på jobb, og dager midt i mellom er jeg veldig usosial, og “dorsk”. Har egentlig bare lyst å være i fred med meg selv. den som jobber natt forstår det….


Her er flotte områder og turstier i skogen her, og jeg lover meg selv å bli flinkere å bruke området, kanskje til og med om det regner..

10 kommentarer
    1. Hadde ikke fått med meg det jeg…gratulerer så mye og hurra for deg :)Ser ut som en veldig bra måte å feire dagen på det der 🙂 Flott natur 🙂 Kos deg i helga og klem fra meg i Mjøndalen :))

    2. Gratulerer så mye med dagen som har vært!:D Ellers skjønner jeg godt det med å bli usosial av å jobbe natt. Jeg kunne ikke ha hatt en nattevaktstilling. Kanskje ei natt i blant, men ikke noe fast.

    3. Gratulerer så mye med vel overstått <3
      Det så jo ut som du hadde en fin dag, med tur og eplekake. Og så nydelig landskap da 😀 Med fossefall og greier 🙂
      Det er kjekt å gå tur når det regner også synes jeg. Fargene blir mye klarere da 🙂 Det gjelder bare å ha på gode sko og klær 😀
      Ha en herlig helg 😀 <3

    4. Eva: Takk for det. Turen var fin den, og mye grøntområder rundt omkring. Og vann har vi nok av:) Og, ja, jeg skal øve meg på det med å gå tur i regnvær

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg