NÅR NOE RYDDES BORT….

 
Jeg merker meg at jeg dag for dag rydder sommeren bort….. Setter krukker og diverse i boden, kaster sommerblomster og rydder litt i hagen .Når man rydder noe bort noe, er det fint å ha noe å erstatte det med. Så jeg tok turen til et hagesenter og kjøpte litt diverse lyng og pyntekål. Står seg jo nesten hele vinteren……

Jeg kjøpte også litt blomsterløker, slik jeg pleier, og det blir vel noen flere etterhvert. Jeg er alltid litt usikker hvor tidlig jeg kan sette de i jorden, og tenker enda å vente noen uker? De skal jo ned før frosten kommer selvsagt, men ikke for tidlig, eller, tror jeg?

Flere som har begynt å “høstpynte” litt ?

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Kjempekoselig, jeg elsker høsten med sine hærlige farger, fyr i peisen og høststormene ute:):).Ønsker deg en fin tirsdag kveld:).

    2. Blomstene mine står ganske bra ennå, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe mer i høst. (Men det var fint med det du hadde satt i stand. Flott profilbilde av deg! 🙂

    3. Så fint det ble med lyng og pyntekål :)Godt å ordnet litt i blomsterkrukkene, har ikke fått gjort det ennå, men må ta fatt i det nå en av dagene….. Så flott bilde av deg 🙂 Ha en super kveld!

    4. Det ble koselig…fine farger 🙂 Har rydda vekk verandakrukkene for lenge siden…pleier ikke ha noe der om høsten :)..men har to Erika /lyng ved inngangspartiet…det pynter opp litt :))
      Ha en trivelig kveld :)))

    5. Jeg føler også at jeg rydder mer og mer av sommeren vekk. Blir mer visne blomster for hver dag. Så at du har nytt profilbilde, så fin du er! Ha en fin kveld videre:D

    6. Jeg har jo ikke noen uteområde så blir lite pynt sånn, men er nok begynt å tenke litt høst på andre områder… Så gøy å se bilde av deg forresten 🙂 Du ser veldig koselig ut <3

    7. karidansen: Jeg liker høstblomster når høsten først er her, for mine sommerblomster er ikke noe å se på lenger, så nær som noen rosebusker. Og tusen takk!

    8. littavkobling: Ja, det er ikke engang vemodig med sommer rydding nå , bare slik det skal være. Og tusen takk! Fin kveld til deg også…

    9. frodith: Har du ikke en slik liten balkong engang? så du kan slenge noen planter ut på?
      Og takk, ja jeg tror jeg er ganske grei…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg