ENDELIG kom mor hjem….

Vi kom hjem fra Kypros , til Stavanger, natt til forrige lørdag. Der fikk vi være på”søsterhotellet”resten av helgen. Min søster og familien har som så mange andre med voksne barn ,nettopp flyttet fra stort hus, og inn i en nesten ny  leilighet. På samme tid flyttet de to eldste barna, så det er en ny tid for alle . Husker selv at det var rart etterhvert som mine flyttet ut. Og ofte kan det skje samtidig med at man flytter i nytt hjem. Godt på mange måter, men litt vemodig….

“Attpåklatten”, som dere ser bilde av her tok i mot oss, og var overlykkelig…ville ikke slippe “mor” av syne et eneste sekund….:)

Leiligheten ligger like ved sjøen og med et nydelig område rundt. Forstår at her er godt å bo… Viser utsikten fra terassen:


Tar med en oppskrift på BLOMKÅLPIZZA som vi fikk servert der. Var faktisk veldig godt!

PIZZADEIG: 1 ukokt blomkål , 2 fedd hvitløk, 3 egg. Dette skal blandes med stavmikser e.l og stekes før fyllet haes på, 10.min 240 gr. Ta så valgt fyll på pluss ost på toppen og stekes ca.10 min  til.

10 kommentarer
    1. så greit med et sånt hotell da 😀 Søsterhotell 🙂 Og hørtes litt spennende ut med sånn pizza, selv om jeg nok liker de med litt kjøtt best 🙂

    2. frodith: Vi har en del søsterhotell å ta inn på i familien… Og angår pizzaen, bunen er det som er laget av blomkål, fyllet er valgfritt:)

    3. Mange som flytter i leilighet etterhvert ja..får se om noen år vi også men ikke riktig enda :))utrolig flott utsikt over sjøen:) Sikkert god den pizzaen ..så iallefall slik ut 🙂 Vi har spist vanlig pizza med gjærdeigbunn i dag..smakte godt 🙂 God helg videre :))

    4. Høres ut til å være gode oppvartning på det hotellet også ja 😉 Og sånn er det jo med familie, man blir godt tatt vare på <3
      Pizzaen hørtes veldig alternativ ut, men sikkert god ja 😀
      Og klart at familiens små medlemmer ivrer ved gjensynet. Det skulle bare mangle 😉 <3

    5. spisogspar: Den lille hunden er helt skjønn… Jeg har enda ikke prøvd å lage selv, men godt du sier det med bunnen, får høre med min søster som laget den til oss…

    6. annebe: Ja, det blir ofte til det, man vil ha det mer lettvint med årene, og så blir man færre…og flott var det her, så jeg forstår de så godt…

    7. Eva: Ja, vi ble tatt godt vare på, og spesielt koselig siden jeg var der for første gang.
      Ja, det var nesten ikke måte på gjensynsglede….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg