VONDT I HALSEN og sånn?

 

Det er mange som har begynt på forkjølelse, og influensa-tid nå ser jeg , både bloggere og andre jeg kjenner. Tenkte tipse dere om STREPSILS (med ST foran).

Du får ikke kjøpt de her på berget, bare Repsils, men husk når du er utenlands å kjøpe med noen pakker. Jeg gjør det alltid og det er greit å ha ved forkjølelse og sår hals. Det er visst litt antibiotika i de, kanskje derfor de virker bedre og er ulovlig her hjemme?

Jeg hev i meg siste lageret før jeg dro til syden og kjøpte noen pakker da vi var avgårde nå. Kjekt å ha….

Ellers er det vel også fornuftig å bare holde seg i køyen, ta det med ro og soooooove….

 

12 kommentarer
    1. Jeg kjøpte i Sverige nylig 🙂 For jeg fikk samme tipset av min venninne, og vi var på tur og jeg BLE forkjøla :-/ Så nå har jeg en pakke til neste forkjølelse hvertfall 🙂

    2. Jeg har et stort lager med Strepsils liggende, de fleste kjøpt i Danmark 🙂 Det er min eksmann som pleier å handle det til meg. Han vet at jeg pleier å ha nytte av dem 🙂 Men denne gangen hjalp det ikke. Var nok litt mer aggressiv denne forkjølelsen, eller så kom jeg litt sent i gang. Det er viktig å ta Strepsils med det samme man kjenner antydning til sår hals. Det har jeg erfart. Denne gangen var jeg nok for sent ute. Men absolutt et veldig godt tips. Og Strepsils finnes i flere smaksvarianter 🙂

    3. Ja det er jammen strengt med hva man får og ikke får her hjemme 🙁 Ikke brukt noen av dem, så langt hatt mang fine år hva hals an. Håper det fortsetter slik.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg