DEN SOM VENTER PÅ NOE FINT….

 

 

 

 

 

 

 

Vi venter….Nå er det ikke så lenge igjen. Termin 12 september. Da venter min datter sin gutt nr 2, og jeg mitt barnebarn nr.2.

Det er egentlig litt dårlig “timing”, for vi har vår årlige Kypros utflukt i uke 38, vi- tre av oss seks søstre. Jeg håper gutten kan melde sin ankomst noen dager før vi drar….

Min datter som er gravid, blir 27 år  1.september, min andre datter fyller 26 år 8. september, og en av mine nieser 9.september. Så han har litt å velge i …..:)

Spennende er det i alle fall….

I dag drar jeg ut for å være ved sjøen noen timer, været er vakkert, så her er bare å få på seg solbrillene…

18 kommentarer
    1. Så herlig bilde :))…dette blir nok fint ja…greit å komme litt før tida uansett ..så det ikke blir så mye venting…men det får man jo ikke styrt …
      Håper du har kost deg ved sjøen…her er det ganske fint i dag men en del skyer også :)) Fin dag videre :))

    2. Håper virkelig jeg også får gleden av å bli bestemor – ligger ikke akkurat i kortene pr i dag, men……….. Gratulerer til deg som vet, forstår godt at du gleder deg 🙂

    3. Så koselig med flere barnebarn da 🙂 Og for et nydelig skyggebilde 🙂 Hvis jeg setter i gang skyggekonkurranse, så LOVER du å være med? : -)

    4. Rett og slett en populær fødselsmåned i deres familie 😀 Herlig med en ny liten skatt. Blir spennende å lese om etterhvert <3

    5. annebe: Takk. Man kan jo håpe på at han kommer litt før ja… Den første kom noen dager i forveien så…..:)
      Har vært deilig ved sjøen, og så fikk jeg besøke far i “samme slengen”

    6. Jeg prøvde å skrive en kommenetar for et par timer siden, men den bare forsvant ut i det blå! Koselig skyggebilde av den vordende mammaen! Dattera mi er også født den 8. september, og hun er mitt andre barn også! Håper du rekker å hilse på Bæssmorongen før du drar! 😀

    7. karidansen: Takk. så tidig med datteren din, men det var mitt tredje barn, jeg har gutt som den første og siste i flokken.
      Jeg håper hun får noen dager før termin, slik som sist. Uten må jeg kanskje til med lakseroljen..:)

    8. Eva: Ja, det blir mange jomfrustjernetegn:) ja, og jeg må nok oppdatere her om det forestående, er jo så viktig del av livet mitt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg