TRENING med Bounty

Det har blitt litt turer ut mellom regnbygene, men jeg har pga. været brukt litt tid til å gå på treningssenteret i stedet for å sole meg,- som jeg savner å gjøre nå i ferien. 

På treningssenteret har det hengt en kjempestor plakat på veggen , med bilde og reklame for Bounty-bar. Den har vært så lekker å se på at jeg hver dag etter å ha trent gikk, -uten egentlig å tenke over det , og kjøpte meg en Bounty sjokolade, for det var det jeg hadde lyst på, skikkelig sjokolade…..slik med tre deler inni…

Jeg hadde etter å ha gjort dette en stund , tenkt å spørre de på senteret om de kunne være så snill å ta ned den plakaten, men jeg synes det var for galt, jeg burde da ha litt selvdisiplin……

Men her en dag jeg skule ta bilde av den fristende plakaten, så var den vekk. Takk og lov! ,kanskje det var noen andre som hadde dristet seg til å spørre?

I alle fall, i dag har jeg ikke kjøpt sjokolade etter treningen. Reklamens makt altsåd……

8 kommentarer
    1. ..hehe..lett å la seg friste av slikt ja 🙂 Husker egentlig ikke hvordan den sjokoladen smaker..men den er nok god..finnes vel ikke vond sjokolade 🙂 Nattaklem :))

    2. annebe: Det er den reklamen , for akkurat den sjokoladen er laaangt nede på min sjokoldeliste…
      Natt med deg og, selv om det blir vel noen timer til før jeg er i seng…

    3. karidansen: Det er det jeg ikke er, svak for sjokolade med kokos, likevel bare må jeg ha den, ja det er reklamens makt, uten tvil , farlige greier….:)

    4. Reklame er farlig. Man får dumme påminnelser da.
      Bounty er en av mine favoritter. Så jeg hadde nok vært i faresonen der. Men må innrømme at min lommebok ikke tåler et besøk på treningssenter, så reklamen når ikke meg helt der i alle fall 😉 Men en rar plass å ha en sånn reklameplakat da, synes jeg…..;)

    5. Eva: Nå skal det nevnes at det var Bounty BAR , med “sunne” saker i, men de er svindyre og lite gode. Det er bare det at bildet lyver, og må jeg ha sjokolade så spiser jeg i alle fall ikke av den sunne sorten:)

    6. Aha….Ja, da skjønner jeg det 😉 Og ofte lyver bildet i reklamer. Det er jo bare å se på annonser for hoteller. Rommene ser jo ut som suiter, men er i virkeligheten bittesmå som regel 😉
      Jeg har skrevet om reklame selv akkurat nå. Og har linket til deg der 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg