“HOT AGE ” OG HOT STONE

Vi spøker litt med “hot age” i min familie. Det er flere av oss søstre som er der  (Les: overgangsalder). Men jeg tror jeg er verst angrepet, for jeg har nesten blitt  “mannevond” 🙂  Dessuten finnes det vel et dusin bilder av meg på sydentur der jeg omtrent før jeg har sluppet taket i kofferten, står på en stol og finner ut om airconditionen virker. 

I dag har det handlet om hot-stone massasje. Jeg har prøvd det for første gang og det gjorde faktisk veldig godt, selv om jeg i utgangspunktet var redd det skulle bli for varmt for meg. Jeg var der jeg pleier å være når det handler om hudpleie og massasje- hos Harmoni hudpleie.

13 kommentarer
    1. Hørtes litt godt ut det da…beroligende kan jeg tenke meg…men jeg må også ha mulighet for litt luft og avkjøling innimellom :))
      Så det forrige innlegget…jeg slår ikke av mobilen om natta…bare når jeg er på et møte eller lignende…må ha kontroll..hehe…

    2. annebe: ja, viktig med luft og avkjøling 🙂 Jeg har gått noen runder med meg selv, om mob. skal være av eller på når jeg sover, men jeg tar sjansen.

    3. Haha! Er ikke så deilig å fryse hele tiden heller. Kan ikke huske sist jeg kjente varme fra meg selv:-) tipper dog det er verre å svette. Om man fryser er det bare til å ta en ekstra jakke.

    4. Jeg har ikke merket stort til de berømmelige hetetoktene ennå… Satser på en lett overgangsalder! 😉 Steinmassasje har jeg prøvd en gang. Det var veldig godt! 😀

    5. Jeg har ikke prøvd sånn type massasje. Men det høres veldig godt ut. Jeg er en frysepinn, men har ofte feber også, og da er jeg glovarm, selv om jeg ikke svetter. Og kan likevel fryse. Har hatt mye feber i det siste. Veldig slitsomt i grunnen 😉 Ville foretrukket hot stones istedet 🙂

    6. Eva: Du må ikke gå rundt med feber i kroppen uten at du vet hvorfor i alle fall, for det handler jo om infeksjon/ sykdom og det må du få sjekket ut. Hot stone er bra, men hot age må bare oppleves , er litt som å ha feber, det kommer bare så forbasket plutselig. Skal visst være bra for hjertet med heitebyger ..:)

    7. Feberen skyldes stoffskiftet mitt, som ikke klarer å regulere kroppstemperaturen skikkelig alltid. Jeg har hatt dette i flere år. Er vant til det, men det sliter jo på. For man blir jo ekstra utmattet når temperaturen går opp og ned som en annen jojo. Noen ganger blir den der oppe ganske lenge, mens andre ganger forsvinner den kort tid etter.
      Regner med jeg får oppleve hot age før eller senere jeg også 😉

    8. Ikke jeg heller. Men legen min mente at det var grunnen. Og jeg har også lest det en plass. Det er jo så mange slags symptomer på lavt stoffskifte. Så det forundrer meg ikke, og forklarer ganske mye 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg