MAN KAN BE OM ALT…

Her en natt fikk jeg en litt uvanlig bønneforespørsel. Ja, vi ber forresten i min familie.  Det var en av mine nieser som sendte meg en sms i 03-tiden og lurte på om jeg kunne be for henne for hun grudde seg slik til eksamen dagen etter, og fikk ikke sove. Ikke følte hun seg frisk heller.

Jeg sendte sms tilbake og sa at jeg selvsagt skulle sende en bønn oppover med engang. Jeg pleier være våken på den tiden selv om jeg ikke er på jobb. 

Hun ble litt overrasket da jeg svarte, og hadde selvsagt ikke regnet med at noen skulle se mld. før til morgenen. Men hun hadde sendt ut fellesmelding  og vekket vel halve slekten 🙂 . Jeg innrømmer at jeg har flirt litt av det i ettertid 🙂

Hører med til historien at hun fullførte eksamen , og regner med at hun får en karakter så hun slipper ta det om igjen.

Jeg pleier alltid ha mobilen på lydløs når jeg sover , om ikke det er nær forestående noen viktige hendelser som fødsel eller begravelse, så kommer ingen gjennom hos meg. Jeg må ha det slik siden jeg sover så ofte på dagtid.

pleier dere ha mob.på lydløs når dere sover?

12 kommentarer
    1. Jeg har mobilen alltid på lydløs jeg. Synes det er så forstyrrende å ha mobilen på på t-bane, trikk, buss, i møter osv…Så hos meg er den alltid på lydløs. Jeg ser hvis noen har ringt, og ringer opp igjen 🙂

    2. Ja, du må jo sove på dagen når du må være våken om natta! Jeg har veldig ofte mobilen på lydløs. Jeg vil ikke være tilgjengelig hele tida. Før var det ingen som hadde mobil og vi klarte oss jo da også. I og med at jeg ikke alltid er tilgjengelig sjøl, forventer jeg heller ikke at andre skal være det! 😀

    3. Hehe…koselig å få en sånn henvendelse i grunnen 🙂 Men om noen hadde spurt meg om jeg ville be for dem, så ville jeg svart at jeg dessverre ikke kan be, men jeg kan krysse fingrene og sende varme tanker 🙂
      Om natten ligger alltid telefonen i stua. Men jeg tror egentlig jeg burde ha den på soverommet, med tanke på mammaen min. Men det tikker inn så mange andre lyder på den telefonen, så da er det greiest å ha den borte de timene jeg sover. Og da også gjerne med lyden og vibrasjonen av.

    4. Eva: varme tanker tror jeg også hjelper 🙂 Å sove godt er for meg også så viktig at jeg tar sjansen på å være utilgjengelig da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg