JEG BLIR SÅ MATSYK….


Ja, jeg blir virkelig matsyk av å se inn på alle de flotte bloggene som finnes ,og som lager hjemmelaget,- som jeg er en stor forkjemper av.

Her satt jeg i går kveld og hadde avtalt med meg selv om å ikke spise mer denne dagen, så ruller det forbi den ene oppskriften etter den andre.

F.eks. annebe  og karidansen  -driver og lager rundstykker og muffins “midt på natten”. Trodde det var min greie, det…. 🙂 med bilder så man formelig kan kjenne lukten av nybakst…

Og  foodbyvictoria , hun har mange enkle-å-lage-oppskrifter, som også er næringsrike. slik som den med søtpotet som nudler. Jeg laget handleliste i natt.

jeg forstår at jeg må ha litt selvdisiplin om jeg skal unnslippe burkaen min i sommer… 🙂

Dette er bilder som er lånt, men om jeg skal si det selv så er jeg veldig god på skillingsbollebaking. En gang jeg søkte på en jobb og de spurte hva jeg var god på , så datt det bare ut: ” jeg er veldig god på å bake boller”. Fikk jobben jeg, blant nesten hundre søkere…. 🙂

12 kommentarer
    1. Jeg er elendig på mat, men gå til Kjerstisandnes.blogg.no Hun har skikkelig god mat, var med i Kakekrigen og alt.og er veldig morsom 😉

    2. Det var jo et originalt svar. Vet ikke om det var viktig med gode bakeferdigheter i jobben du fikk, men litt artig uansett. Takk for henvisning til bloggen min. 😀

    3. Ja, det florerer av fristende godsaker rundtomkring 🙂 Og jeg sliter litt selv. Noen ganger er det valgets kval om hva jeg skal bake eller lage 😉 Kan jo ikke lage alt 😉

    4. …hehe..var ikke meninga å ødelegge for deg når du skulle være “flink”å ikke skulle spise …men bra det fristet 🙂
      Du hadde vel noen andre egenskaper de likte også tenker jeg..men å bake boller er jo alltid ett pluss :))

    5. annebe: jeg får bare bladre forbi, men er alltid nysgjerrig på oppskrifter….
      Ja, jeg håper det var noe annet også som talte til min fordel, da de gav meg jobben…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg