LETS DEAL OG HONNINGMASSASJE

I dag har jeg prøvd honningmassasje , som jeg kjøpte gjennom Lets deal. Å bruke Lets deal til å prøve seg frem i mengden av massasjetilbud , ulike hud- og skjønnhetspleie, synes jeg er en lur måte å finne en behandler du har lyst  å gå tilbake til en annen gang, eller bare bruke denne ene gangen, man får tross alt mye for pengene , det er mange gode tilbud.

Jeg synes det er ekstra deilig med massasje når jeg har en uke foran meg som jeg vet blir travel, dette er en god start på uken. For min del, så kommer jeg til å bruke Harmoni hudpleie  til både ansiktshudpleie og massasje. (Har skrevet om Harmoni hudpleie før på bloggen). Det var også gjennom Lets deal at jeg ble introdusert her. Så vil du unne deg noe ekstra, så kikk inn på Lets deal, de har mange bra tilbud.

4 kommentarer
    1. Jeg skjønner ikke helt, er det et sted du drar og får denne behandlingen med honning? Eller noen du kjenner som tar behandlingen på deg? 🙂 Jeg er så lite vant med sånne greier så må jo spørre litt 🙂

    2. frodith: Skulle ønske jeg hadde en hjemme som kunne gjøre det, 🙂 men drar du til steder der de har massasje (det vrimler av de), så finnes det mange seriøse og profesjonelle massører. Det er verdt å unne seg av og til, bare prøv…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg