VIKTIG MED HUDPLEIE

Jeg har ikke prioritert å gå til hudpleie før i det siste, og  det angrer jeg litt på. Men det er vel ofte slike ting man ikke akkurat prioriterer når man har så mye annet å bruke penger til. I alle fall så forsøker jeg nå å gå noenlunde regelmessig ,og mener det er vel anvendte penger.

Jeg har skrevet før om Harmoni hudpleie der jeg går, og jeg fikk i går tatt en time innimellom nattevaktene. For min del handler dette om tillit til behandler, siden det er mye som foregår i fjeset mitt.

Ansiktsbehandlingen er selvsagt tilpasset min hud . Den begynner med rens, etterfulgt av peeling under damp og utklemming. Mandelsyre 40 %, utviklet for sensitiv hud. Den reduserer rødhet, pigmentering og milde linjer og rynker, samt virker talgregulerende .

Avsluttes med deilig, avslappende massasje med jojobaolje og algemaske. 

Her ligger jeg “mumifisert”, og konsentrerer meg veldig for ikke å få noe i øynene. Dette er den delen jeg ikke liker, utenom er alt det andre bare vidunderlig.

 

7 kommentarer
    1. Jeg er ikke så flink med det der….. Det blir dusjing og påfølgende smøring med fuktighetskrem… Hadde egentlig vært godt å ta en sånn behandling i blant….. En følelse av å gi seg sjøl litt luksus…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg