BESTE CERISESYLTETØY

Jeg er glad i cerisesyltetøy ogdette er det beste synes jeg. Min datter som bor i Stockholm tar det med seg hjem til meg når hun stikker nesen hjem av og til. Så i går fikk jeg ny forsyning. Det passer fortreffelig til ost, i dag ble det cambozolaost. Og ja , jeg vet jeg spiser kakestykker med ost, for jeg ble bare “tatt av osten”, da jeg reiste en del på ferie i Frankrike for noen år siden. Der spises jo kakestykker med ost,  og det har jeg vel egentlig fortsatt med. Og ja , det er frokost for meg nå, jeg våknet i 16-tiden og er glad jeg er uthvilt og klar for ny nattevakt….

8 kommentarer
    1. Er litt dårlig i engelsk..men er cerise kirsebær ..mamma lagde kirsbærsyltetøy da vi var barn…de siste årene har jeg ikke smakt det…kanskje på tide igjen 🙂 I allefall liker jeg godt ulike typer syltetøy på ost :)) God vakt og fortsatt fin helg :))

    2. Ja, det så deilig ut 🙂 Mye godt i forskjellige syltetøy -typer 🙂 Jeg er ikke glad i ost, men syltetøy derimot glir glatt ned gjennom halsen 😀

    3. karidansen: Lage sjøl ja, kanskje jeg prøver det engang, du kan jo slenge inn en oppskrift, og takk for god vakt. Stille nå, så måtte det vare 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg