ANNE-BRØD

 

 

Dette er en av flere glutenfrie, proteinrike og gode oppskrifter på brød. Baker du dette har du brødmat i ca en uke! Jeg har fått oppskriften av min søster, ANNE, bruker den i perioder , og jeg lover, brødet smaker godt og er selvagt et sunt alternativ. 

 

ANNE-BRØD

2,5 DL LINFRØ (om du ikke vil ha så mye linfrø, så kan du bruke 1,5 dl linfrø og 1 dl sesamfrø)

2,5 DL SOLSIKKEKJERNER

2,5 DL VALNØTTER- (knuses)

1 TS SALT

5 EGG

Bland alt .  Du kan bre deigen/røren utover et stekebrett, men jeg liker best å ha den i brødform.

STEKES: 190 grader  11-15 min. (Jeg bruker den i brødform og steker den i 15 min.)

Som du ser, et brød som er supersunt og tar liten tid å lage. 

4 kommentarer
    1. Måtte jo se når det sto Anne..neida ..ser som regel uansett :)) Vi baker jo en del brød og dette hørtes godt ut..kan være ok å variere litt :)) Ha en fin kveld :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg