VEGGISMAT AV RESTER

Jeg er veldig glad i vårruller, og lager de helst av Filodeig. Finnes til og med i frysedisken på Meny, men også i diverse innvandrerbutikker.

Fyllet i vårrullen i dag er for mye laget pizzafyll, og det inneholder Annamafarse, Hvitløk, vanlig løk, litt chilli, boks tomater og litt tomatpure, og litt salt.(jeg bruker bare Himalayasalt i all matlaging) Kan godt hende jeg hadde noe pizzakrydder i også.

Vårrullene synes jeg blir best om man steker de i olje på stekepanne eller wokgryte. Middels varme.

Stappen på tallerkenen er laget av hjemmelaget potestapp pluss kokt broccoli . Kok poteter uten salt-det skal i etterpå når du stapper. Ha salt, litt pepper, litt smør og melk i når potetene er ferdig kokt .Stapp.

Bland ferdiglaget potetstapp og ferdigkokt broccoli og stapp i vei. Tomatene spiser jeg til alt, de er så god at snart så er de vel ikke regnet som sunne lenger. ET VOILA ,GOD RESTEMIDDAG!

6 kommentarer
    1. Takk for godt middagstips. Ser godt ut. Synes du er smart som bruker opp restene på en slik god måte. Vi kaster altfor mye mat i Norge i dag. Post gjerne mer om emnet. Folk flest burde ha fokus på dette og ha en til to dager i uka med restemiddag. Synd med alt som går i søpla.
      Ha en super dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg