DEN SOM IKKE HAR ET HJEM….

Denne “scary” bamsen heter Brumle og er ca. 50 år . Den var engang min aller beste følgesvenn, den var med meg over alt, og jeg glemte den de utroligste steder, men den kom alltid tilrette. Nå bor den på loftet hos min mor. Hver gang hun rydder på loftet, kaster ting eller andre henter noe, så er det ingen som kaster denne. Den er rett og slett litt “levende”. Ingen “tør” å kaste den. Etter fotoseansen var det rett på loftet igjen, men nå lurer jeg på om det er noen som kan reparere den, så jeg får den med meg hjem igjen ,når jeg engang får tilbake hjemmet mitt etter baderomsrehabilitering.  

Jeg må si det er forferdelig stressende å ikke ha sitt eget hjem, jeg skal bo tre ulike steder disse ukene, tre flotte steder, men gleder meg veldig til å komme tilbake til mtt eget hjem.. Så får vi se hva sjebnen til Brumle blir…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg