DET SPØKER FOR HUGH GRANT OG MR.BIG


Hvorfor sover hun så godt?, er det fordi hun sover alene? eller har hun fått seg bittskinne?

 

 

Jeg har vært på min årlige sjekk hos tannpleier, og som vanlig er jeg like overrasket over at det ikke er noen hull denne gangen heller.

MEN, “det har skjedd nokka”. Jeg har over en lang periode nå hatt vondt i kjeven , og her en dag våknet jeg med en følelse av at noen hadde gitt meg en på trynet.” Det er fordi du biter så hardt når du sover “, sier tannpleier og gjentar det hun før har sagt. Vi kvinner har en tendens til å samle på tanker om alt vi MÅ gjøre, problemer og bekymringer , for oss selv , for barna våre, resten av flokken osv. Så hender det vi tar det ut i ubevisst tilstand , om natten mens vi sover. Vi biter kjeven hardt sammen og våkner med vond kjeve og hodepine.  Vedder på at det er aller flest kvinner som trenger en bittskinne….

I alle fall, jeg kastet inn håndkleet og har bestilt  time hos tannlege for å skaffe meg en skikkelig en, skal de være så skal de være…

Jeg må innrømme at livet mitt er for min egen del ganske bekymringsløst for tiden, men så var det den store flokken min, alltid noen å bekymre seg for, og det er jeg i grunnen glad for, at vi er så mange. Og du , snart så blir vi flere…….

Men dere, det spøker for Hugh Grant og Mr. Big altså, for ikke nok med at jeg må ha minusgrader på soverommet , nå får jeg bittskinne også…:)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg